VEIKLOS ATASKAITA 2017 m.
- Informacija
- Paskelbta Sekmadienis, 18 Lapkritis 2018 14:02
PATVIRTINTA
2018 m. d. sprendimu Nr. |
ŠAKIŲ RAJONO SLAVIKŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS
DIREKTORIAUS 2017 METŲ VEIKLOS ATASKAITA
1. Bendros žinios apie ugdymo įstaigą.
Slavikų pagrindinė mokykla, adresas: Mokyklos g. 2, Slavikai, 71361 Šakių r., tel. (8 345) 43231,
el. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. , mokyklos direktorius – Juozas Rakickas, III vadovo kvalifikacinė kategorija.
2. Įstaigos tikslai ir pagrindinės veiklos kryptys. Tikslų įgyvendinimas (priedas).
Prioritetai: 1. Ugdymo(-si) kokybė. 2. Visų bendruomenės grupių emocinis saugumas. TIKSLAI IR UŽDAVINIAI I. Pamokos kokybės gerinimas. 1. Tobulinti pamokos planavimą, ugdomosios veiklos formų (būdų, metodų, užduočių) tinkamumą, pagal galimybes ugdymą organizuoti netradicinėse aplinkose. 2. Užtikrinti kiekvieno mokinio efektyvią mokymosi pažangą, palankią emocinę aplinką. Gerinti pedagoginės pagalbos mokiniui teikimo kokybę. II. Visų mokyklos grandžių bendradarbiavimo stiprinimas. 1. Stiprinti mokytojų, mokytojų ir mokinių, mokytojų ir mokinių tėvų geranoriškus tarpusaviosantykius, grindžiamus partneryste. |
3. Mokymosi aplinka.
3.1. Darbuotojų skaičius:
Administracijos darbuotojų etatų skaičius |
Pedagoginių darbuotojų skaičius |
Kitų įstaigos darbuotojų etatų skaičius |
|||
2016 m. |
2017 m. |
2016 m. |
2017 m. rugsėjo mėn. 01 d. |
2016 m. |
2017 m. rugsėjo mėn. 01 d. |
2,75 |
2,75 |
14 |
14 |
14,35 |
15,6 |
3.2. Mokytojų skaičius:
Mokytojų ekspertų skaičius |
Mokytojų metodininkų skaičius |
Vyresniųjų mokytojų skaičius |
Mokytojų skaičius |
||||
2016 m. |
2017 m. |
2016 m. |
2017 m. |
2016 m. |
2017 m. |
2016 m. |
2017 m. |
- |
- |
1 |
1 |
14 |
13 |
2 |
2 |
3.3. Mokinių skaičiaus pokytis pagal klases rugsėjo 1 d. per paskutinius dvejus metus. Vaikų, ugdomų pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo (mišri grupė) programas pokytis rugsėjo 1 d. per paskutinius metus.
Klasė |
Mišri ikim.- priešm. ugd. gr. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
2015 m. |
|||||||||||
Mokinių skaičius |
10 |
5 |
4 |
6 |
7 |
9 |
13 |
9 |
14 |
- |
11 |
Viso: |
10 |
78 |
|||||||||
2016 m. |
|||||||||||
Mokinių skaičius |
9 |
4 |
6 |
4 |
6 |
7 |
9 |
13 |
10 |
12 |
- |
Viso: |
9 |
71 |
|||||||||
2017 m. |
|||||||||||
Mokinių skaičius |
12 |
1 |
4 |
5 |
4 |
6 |
6 |
9 |
14 |
- |
11 |
Viso: |
12 |
60 |
3.4. Mokinių, įgijusių pradinį ir pagrindinį išsilavinimą, skaičius įstaigoje. Ugdytinių, užbaigusių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, skaičius įstaigoje.
|
2015 m. |
2016 m. |
2017 m. |
Pradinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius |
10 |
7 |
6
|
Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius |
12 |
11 |
- |
|
|
|
|
Ugdytinių, užbaigusių ikimokyklinio ugdymo programą, skaičius. |
4 |
1 |
5 |
Ugdytinių, užbaigusių priešmokyklinio ugdymo programą, skaičius. |
6 |
4 |
1 |
3.5. Pedagogų kvalifikacijos kėlimas.
Mokytojai nuolat kelia savo dalykinę kvalifikaciją vykdami į rajone, apskrityje, respublikoje vykstančius seminarus, kursus bei konferencijas. 2017 m. mokytojas kvalifikaciją tobulino ~ 5 dienas. Mokytojų kvalifikacijai tobulinti ir mokinių pažintinei veiklai organizuoti skirta 813,- €.
Ryškiausios mokytojų kvalifikacijos tobulinimo sritys:
a) atvira-integruota rusų k. ir anglų k. pamoka „Bendrųjų kompetencijų ugdymas anglų – rusų k. pamokoje“.
b) mokyklos mokytojų viešnagė Vilniaus mokykloje Šiaurės licėjuje, seminaras „Patirtimi grįstas mokymas (-is)“.
3.6. Materialinė bazė, ūkinė veikla. Pagrindiniai finansiniai rodikliai.
Patalpų ugdymui(-si) skaičius:
- Ikimokykliniam - priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui – 4,
- Pagrindiniam ugdymui -6,
- Informacinių technologijų (kompiuterių klasė) – 1 (12 vietų),
- Meniniam ugdymui. – 1,
- Sportinė veikla (salė) – 1,
- Biblioteka – skaitykla – 1,
Klasių pilnai aprūpintų naujausiomis techninėmis priemonėmis – 3.
2017 m. atlikti materialinės bazės darbo sąlygų gerinimo darbai.
- Atliktas visų m-klos patalpų einamasis remontas.
- Sutvarkyta šildymo įranga (sumontuotos 2-i, naujos krosnys), išvalyti kaminai.
- Pakeistos naujomis II a. patalpų durys 5 vnt.
- Baigtas įrengti garažas mokykliniam autobusui mokyklos teritorijoje.
- Sumontuotos techninės mokymo priemonės – 3 klasėse.
- Pagal higienos reikalavimus rekonstruota m-klos laiptinė, įvykdyti darbai leidimui higienos pasui ikimokyklinio ugdymo veiklai gauti.
- Sutvarkytas lauko sporto aikštynas.
Remonto darbus atliko:
- 2 mokyklos darbuotojai.
- 1 pagal viešųjų darbų programą.
Aplinkotvarkos darbus atliko:
- 4 mokyklos pagalbinio personalo darbuotojai.
- 1 pagal viešųjų darbų programą.
Mokyklos materialinės bazės turtinimo galimybės, lėšų paskirstymo ir panaudojimo efektyvumo klausimai svarstomi m-klos taryboje.
Su darbuotojais sudarytos materialinės atsakomybės sutartys. Mokyklos turtas, pastatai ir veikla apdrausti.
Pagrindiniai finansiniai rodikliai.
2017 metais panaudota:
Išlaidų straipsnis |
Mokinio krepšelis |
Aplinka |
Maitinimas |
Mokinių pavėžėjimas |
Viešieji darbai |
Valstybės lėšos |
IŠ VISO |
Atlyginimai |
127338 |
52488 |
263,22 |
- |
-
|
4206 |
184295,22 |
Sodra |
39459,65 |
16197,53 |
80,23 |
- |
-
|
1302 |
57039,41 |
Mokytojų kvalifikacijos kėlimas ir mokinių pažintinė veikla |
813 |
- |
- |
- |
- |
- |
813 |
Spaudiniai |
709,35 |
- |
- |
- |
-
|
-
|
709,35 |
Soc. parama |
- |
- |
10733 |
941 |
-
|
-
|
11674 |
Ryšiai |
- |
160 |
- |
- |
-
|
-
|
160 |
Transportas |
- |
2179 |
- |
- |
- |
- |
2179 |
Kitos prekės |
- |
4135 |
- |
-
|
15 |
- |
4150 |
Komunalinės paslaugos |
- |
4160 |
- |
- |
- |
- |
4160 |
Kitos paslaugos |
507 |
2864 |
85,86 |
-
|
365 |
- |
3821,86 |
IŠ VISO |
168827 |
82183,53 |
11162,31 |
941 |
380 |
5508 |
269001,84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gauta parama– 506 Eur.
Finansinių įsiskolinimų 2017 m. gruodžio 31 d. mokykla neturėjo.
4. Bendrųjų ugdymo planų vykdymas.
4.1. Pamokinės veiklos (ugdymo plano) organizavimas ir vykdymas.
Organizuojant ugdymo procesą ugdymo turinys sudaromas ir diferencijuojamas atsižvelgiant į mokyklos prioritetus. Dirbama vadovaujantis bendrosiomis programomis, mokytojų parengtais bei metodinėse grupėse aptartais, su metodinių grupių pirmininkais suderintais ilgalaikiais pamokų planais bei direktoriaus patvirtintomis neformaliojo ugdymo programomis. Su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais dirbama pagal mokytojų parengtas, Vaiko gerovės komisijoje aptartas, direktoriaus patvirtintas programas. Siekiama, kad mokykloje būtų ugdomi gebėjimai, kurie atitinka moksleivių poreikius, sugebėjimus, amžių.
4.2. Popamokinės veiklos ir neformalaus ugdymo organizavimas ir vykdymas.
Mokykloje organizuojama vaikų amžių, gebėjimus, poreikius atitinkanti neformaliojo ugdymo veikla. 2016 m. mokykloje veikė neformaliojo ugdymo užsiėmimai:
Eil Nr. |
Užsiėmimo pavadinimas |
Valandų skaičius |
Lankančių mokinių skaičius |
Vadovas |
|
1. |
Vokalinės muzikos ansamblis pradinėse klasėse |
2 |
23 |
D.Janulaitienė |
|
2. |
Spalvų paletė 1-5 kl. |
1 |
10 |
G.Sniečkuvienė |
|
3. |
Skautų būrelis |
2 |
26 |
A. Kriščiokaitienė |
|
4 |
Saugus eismas |
1 |
11 |
J.Rakickas |
|
6. |
Sceninė vaidyba „Mes galim“ |
2 |
10 |
G.Sniečkuvienė |
|
4.3. Projektinės veiklos organizavimas ir vykdymas.
Vyko susitikimai su Sudargo M.Sederevičiaus, Marijampolės r. Sasnavos, KlausučiųStasio Santvaro pagrindinių mokyklų mokiniais; Kybartų pagrindinės mokyklos mokytojais.
Bendradarbiauta su Vattudalsskolan (Švedija) mokyklos mokytojais Nordplus Junior prejekte;
Dalyvaujama Erasmus+ projekte (su Turkija, Rumunija, Latvija).
4.4. 2017 metų olimpiadų ir konkursų laimėjimai bei pasiekimai.
Regioninės jaunųjų dviratininkų varžybos „Saugus ratas“ Marijampolėje. |
L. Romikaitytė K. Jocius E. Mozūraitytė M. Markevičiūtė |
I vieta |
J.Rakickas |
Nacionalinės jaunųjų dviratininkų varžybos „Saugus ratas“ Slavikuose. |
L. Romikaitytė K. Jocius E. Mozūraitytė M. Markevičiūtė |
I vieta |
|
Rajoninė 6-8 kl. geografijos olimpiada „Mano gaublys“. |
Vakaris Gylys
|
I vieta |
S.Jazukevičius |
Ema Rakauskaitė
|
I vieta |
||
Laura Romikaitytė
|
III vieta |
||
Rajoninė 8 kl. chemijos olimpiada. |
Giedrius Sandargas |
III vieta |
R.Dainelienė |
Lietuvos Nepriklausomybės akto dailyraščio konkursas „Rašau Lietuvai“. |
Gustė Rekešiūtė |
Finalininkė |
A. Špokienė |
Meninės kūrybos konkursas „Laimės paukštė“ Kaišiadorys. |
J. Kriaučiūnas |
Prizininkas |
V. Rakickienė |
1.5. Dalyvavimas Nacionaliniame šalies ir tarptautiniuose mokinių raštingumo tyrimuose, testavimuose.
2017 m. 2, 4, 6, 8 kl. mokiniai dalyvavo Nacionaliniame mokinių pasiekimų patikrinime (NEC):
2 klasė - skaitymo, rašymo ir matematikos;
4 klasė – skaitymo, rašymo, pasaulio pažinimo ir matematikos;
6 klasė - skaitymo, rašymo ir matematikos;
8 klasė – skaitymo, rašymo, matematikos, socialinių ir gamtos mokslų.
REZULTATAI
4.5.1. MOKYMOSI PASIEKIMŲ DIAGNOSTINIS VERTINIMAS, 2 kl.
2 KLASĖ, mokinių skaičius – 4 |
||||
Dalykas |
Mokinių skaičius |
Rezultatai (%) |
||
|
|
1 grupė |
2 grupė |
3 grupė
|
Matematika |
5 |
20,0 |
40,0 |
40,0 |
Skaitymas |
5 |
0,0 |
20,0 |
80,0 |
Rašymas 1 dalis |
5 |
0,0 |
20,0 |
80,0 |
Rašymas 2 dalis |
5 |
0,0 |
0,0 |
100,0 |
4.5.2. MATEMATIKA, 4 kl.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
4 KLASĖ, mokinių skaičius – 6 |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
3,3 |
Patenkinamas (4-5) |
1 |
16,7 |
27,9 |
Pagrindinis (6-8) |
5 |
83,3 |
55,7 |
Aukštesnysis (9-10) |
0 |
0,0 |
13,1 |
4.5.3. RAŠYMAS. SKAITYMAS, 4 kl.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
4 KLASĖ, mokinių skaičius – 6 |
|||
RAŠYMAS |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
18,5 |
Patenkinamas (4-5) |
2 |
40,0 |
39,5 |
Pagrindinis (6-8) |
3 |
60,0 |
31,1 |
Aukštesnysis (9-10) |
0 |
0 |
10,8 |
SKAITYMAS |
|||
Nepatenkinamas |
1 |
16,7 |
10,8 |
Patenkinamas (4-5) |
3 |
50,0 |
51,7 |
Pagrindinis (6-8) |
2 |
33,3 |
26,7 |
Aukštesnysis (9-10) |
0 |
0 |
10,8 |
4.5.4. PASAULIO PAŽINIMAS, 4 KL.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
4 KLASĖ, mokinių skaičius – 6 |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
1,8 |
Patenkinamas (4-5) |
2 |
33,3 |
27,6 |
Pagrindinis (6-8) |
4 |
66,7 |
56,8 |
Aukštesnysis (9-10) |
0 |
0 |
13,8 |
4.5.5 MATEMATIKA, 6 kl.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
6 KLASĖ, mokinių skaičius – 9 |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
3,3 |
Patenkinamas (4-5) |
2 |
22,2 |
32,0 |
Pagrindinis (6-8) |
4 |
44,4 |
50,8 |
Aukštesnysis (9-10) |
3 |
33,3 |
13,9 |
4.5.6. RAŠYMAS. SKAITYMAS, 6 kl.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
6 KLASĖ, mokinių skaičius – 9 |
|||
RAŠYMAS |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
18,5 |
Patenkinamas (4-5) |
2 |
22,2 |
39,5 |
Pagrindinis (6-8) |
7 |
77,8 |
31,1 |
Aukštesnysis (9-10) |
0 |
0 |
10,8 |
SKAITYMAS |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
7,0 |
Patenkinamas (4-5) |
1 |
11,1 |
29,1 |
Pagrindinis (6-8) |
5 |
55,6 |
55,3 |
Aukštesnysis (9-10) |
3 |
33,3 |
8,6 |
4.5.7. MATEMATIKA, 8 kl.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
8 KLASĖ, mokinių skaičius – 9 |
|||
Nepatenkinamas |
1 |
11,1 |
14,7 |
Patenkinamas (4-5) |
6 |
66,7 |
41,6 |
Pagrindinis (6-8) |
1 |
11,1 |
37,9 |
Aukštesnysis(9-10) |
1 |
11,1 |
5,7 |
4.5.8. RAŠYMAS. SKAITYMAS, 8 kl.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
8 KLASĖ, mokinių skaičius –9 |
|||
SKAITYMAS |
|||
Nepatenkinamas |
1 |
11,1 |
12,7 |
Patenkinamas (4-5) |
4 |
44,4 |
36,3 |
Pagrindinis (6-8) |
3 |
33,3 |
39,1 |
Aukštesnysis |
1 |
11,1 |
11,8 |
RAŠYMAS |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
13,4 |
Patenkinamas (4-5) |
3 |
37,5 |
34,2 |
Pagrindinis (6-8) |
5 |
62,5 |
40,8 |
Aukštesnysis(9-10) |
0 |
0 |
11,6 |
4.5.9. SOCIALINIAI MOKSLAI, 8 kl.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
8 KLASĖ, mokinių skaičius – 9 |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
7,8 |
Patenkinamas (4-5) |
2 |
22,2 |
31,5 |
Pagrindinis (6-8) |
6 |
66,7 |
56,6 |
Aukštesnysis(9-10) |
1 |
11,1 |
4,0 |
4.5.10. GAMTOS MOKSLAI, 8 KL.
Pasiekimų lygis |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, skaičius |
Mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis (%) |
Šalies mokinių, pasiekusių atitinkamą pasiekimų lygį, dalis(%) |
8 KLASĖ, mokinių skaičius – 14 |
|||
Nepatenkinamas |
0 |
0 |
3,6 |
Patenkinamas (4-5) |
2 |
22,2 |
31,3 |
Pagrindinis (6-8) |
7 |
77,8 |
52,8 |
Aukštesnysis(9-10) |
0 |
0 |
12,3 |
5. Bendradarbiavimas su socialiniais partneriais, partnerystė, dalyvavimas programose.
Mokyklos socialiniai partneriai:
Šakių rajono savivaldybės administracija, Švietimo ir sporto skyrius, Vaiko teisių apsaugos skyrius, Pedagoginė psichologinė tarnyba, Šakių visuomenės sveikatos biuras, Slavikų seniūnija, laisvalaikio centras. Mokinių profesinio informavimo tikslais palaikome ryšius su Šakių jaunimo darbo centru.
Mokykla palaiko glaudžius ryšius su šiomis mokyklomis: Šakių r. Kidulių pagrindinės mokyklos Sudargo M.Sederevičiaus skyriumi (vesta atvira integruota anglų – rusų kalbų pamoka); Raseinių Šaltinio progimnazija (Renginys bei seminaras „Naktis mokykloje. School can be fun“); Vilkaviškio r. Kybartų pagrindine mokykla (glaudus pradinių klasių mokytojų bendradarbiavimas, metodinė veikla, mokinių išvykos); Jurbarko r. Eržvilko gimnazija (bendravimas saugaus eismo mokymo klausimais); Jurbarko r. Klausučių pagrindine mokykla (mokinių meninio ugdymo srityje);Jurbarko r. Seredžiaus mokykla - daugiafunkciniu centru. (bendravimas saugaus eismo mokymo klausimais); Fatma Emin Kutvar Anadolu Lisesi mokykla Balikesir, Turkija; Vattudalsskolan mokykla, Strömsund, Švedija; Çamkıran Ortaokulu, Turkija; Școala Gimnazială ”Petru Mușat”, Rumunija; Zemites pamatskola, Latvija.
6. Vadyba ir administravimas, įstaigos vadovų kvalifikacijos kėlimas, įstaigos veiklos tobulinimas.
Mokyklos veiklai planuoti ir vykdyti sudarytos darbo grupės. Visi pedagogai dalyvauja mokyklos veikloje ir jos planavime (priklauso bent vienai iš darbo grupių). Vykdoma mokyklos veiklos planų įgyvendinimo priežiūra.
Mokyklos vadovai dalyvavo seminaruose: „Strateginė švietimo konferencija 2017. Emocinė branda. Tikslai ir iššūkiai“; „Švietimo sektoriaus vadovų konferencija. Kita patirtis“; „Mokinio mokymosi pažangos projektavimas ir stebėjimas“ (LEU doc. Dr. V. Sičiūnienė); Susitikimas su Lietuvos Socialinio emocinio ugdymo asociacijomis (LSEU) prezidente Irma Liubertiene. Pavaduotoja ugdymui mokyklos mokytojams organizavo išvyką į Vilniaus Šiaurės licėjų, mokytojai dalyvavo seminare „Patirtimi grįstas mokymas(-is)“.
7. Įstaigoje vykdytos veiklos priežiūros ir patikros.
2017 m. stebėta apie 40 pamokų ir kitos ugdomosios veiklos užsiėmimų. Atliktos kalbų, matematikos, gamtos, socialinių mokslų mokinių pažangos ir pasiekimų patikros. Patikros rezultatai aptarti mokytojų pasitarime, mokyklos tarybos posėdyje, visuotiniame tėvų susirinkime. Vykdoma neformalaus ugdymo veiklos priežiūra. Neformalaus ugdymo veikla pristatoma tradicinėje – ataskaitinėje pusmečio šventėje.
8. Mokyklos problemos 2017 m.:
· Klasių komplektavimas mažėjant mokinių skaičiui.
· Psichologinės, logopedinės pagalbos teikimas mokiniams.
7. Veiklos perspektyvos 2018 metams:
Klasių komplektavimo problema išlieka ir 2018 m. Mokyklos vienas veiklos prioritetų – ugdymo kokybės ir saugios aplinkos užtikrinimas, kad mokiniai neišvyktų mokytis į kitas mokyklas.
Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d. ieškosime galimybių įdarbinti psichologę (0,5 et.) ir logopedę (0,5 etato).
Mažėjant klasių komplektams ir atsiradus laisvoms patalpoms gerės mokymosi ir darbo sąlygos. Bus įrengta rūbinė, persirengimo kambariai ir patalpa mokinių poilsiui.
2017 M. VEIKLOS PROGRAMOS ATASKAITA _ priedas
TIKSLAI |
UŽDAVINIAI |
PRIEMONĖS |
SIEKTINI REZULTATAI (VERTINIMO KRITERIJAI) |
ATSAKINGI IR VYKDYTOJAI |
REZULTATAS |
1. Užtikrinti mokymo ir mokymosi kokybę. |
1. Savalaikiai rengti ugdymo planus, programas. |
Tinkamai išanalizuoti bendrąsias programas ir parengti patobulintas individualias, neformalaus ugdymo programas bei ilgalaikius planus. |
Sukurti mokyklos mokiniams pritaikyti, gebėjimus ir poreikius atitinkantys ilgalaikiai planai ir programos, įgalinantys išugdyti mokiniams būtinas kompetencijas. |
Mokytojai |
Parengti ilgalaikiai planai ir programos |
Parengti neformalaus ugdymo programų. |
Neformalaus ugdymo vadovai |
Parengtos neformalaus ugdymo programos: vokalinė muzika, saugus eismas, spalvų paletė, dramos studija “Mes galim“, skautų būrelis. |
|||
Parengti programas mokiniams, turintiems individualių ugdymosi poreikių. |
Mokytojai |
Parengtos programos mokiniams, turintiems individualių ugdymosi poreikių. |
|||
2. Tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo sistemą. |
Mokytojams kelti kvalifikaciją mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo klausimais. |
Praktiškai taikyti patobulintą vertinimo sistemą. |
Mokytojai |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui dalyvavo seminare „Mokinio mokymosi pažangos projektavimas ir stebėjimas “. |
|
Tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo sistemą aktyviau taikant kaupiamąjį – kriterinį vertinimą ir mokinio pasiekimų įsivertinimą. |
Mokytojai |
Vis aktyviau taikomas kaupiamas – kriterinis vertinimas ir mokinio pasiekimų įsivertinimas.2018 m. tobulinti kūno kultūros vertinimo sistemą. |
|||
Vykdyti mokinių ir jų tėvų anketinę apklausą apie mokinių pasiekimų vertinimą. |
Duomenis apibendrinti ir aptarti mokytojų pasitarimų metu. |
Pradinių klasių ir vyresniųjų klasių mokytojų metodinės grupės pirmininkės |
Anketinė apklausa neatlikta. |
||
3. Gerinti priešmokyklinio ugdymo kokybę. |
Mokytojai kelti kvalifikaciją ugdymo proceso organizavimo tobulinimo temomis: 2-3 seminarai per metus. |
Gerėja ugdymo proceso kokybė. Mokytoja tobulina turimas kompetencijas, įgyja naujų. |
Mokytojai |
Priešmokyklinio ugdymo pedagogė kvalifikaciją kėlė trijuose renginiuose. |
|
Vykdyti priešmokyklinio ugdymo grupės veiklos priežiūrą. |
Didėja mokytojos atsakomybė už ugdymo proceso kokybę ir rezultatus. Mokytojai teikiama savalaikė metodinė pagalba. |
Administracija |
2017-12-11, 13, 15 d. vykdyta priešmokyklinio ugdymo grupės veiklos priežiūra. |
||
Vadovaujantis atnaujinta bendrąja priešmokyklinio ugdymo programa, parengti 2016-2017 mokslo metų priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo veiklos dokumentus. |
Parengti naujus teisės aktus atitinkantys dokumentai. |
Mokytoja |
Parengtas mišrios ikimokyklinio ugdymo grupės 2017-2018 m. m. ilgalaikis veiklos planas. |
||
4. Užtikrinti sistemingą išmokimo tikrinimą. Išlaikyti ugdymo kokybės pasiektus kiekybinius rezultatus, gerinti kokybinius. |
Kiekvieno mėnesio pradžioje sudaryti 5-10 kl. mokiniams planuojamų pasiekimų ir pažangos patikrinimų grafiką. |
Kontrolinių darbų grafiką derinti iki mėnesio 5 d., esant reikalui jį redaguoti. |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Kiekvieną mėnesį sudaromas kontrolinių darbų grafikas. |
|
Reguliari atskirų dalykų mokymosi ir mokymo analizė. |
5-10 kl. mokinių mokymo ir mokymosi kokybė (vidurkis ne mažesnis nei 7 balai) viršija 50 %. Dalyvauti 70% Švietimo ir sporto skyriaus skelbtų olimpiadų, konkursų. |
Administracija |
5-10 kl. mokinių mokymo atskirų dalykų ir mokymosi kokybė viršija 50 %. |
||
Dalyvauti nacionaliniuose mokinių pasiekimų tyrimuose (standartizuoti testai). |
Mokykla ir mokytojai objektyviai įsivertina savo mokinių mokymosi pasiekimus, gauna informacijos, reikalingos ugdymo kokybei ir vadybai gerinti. |
Administracija |
2, 4, 6, 8 klasių mokiniai dalyvavo 2017 m. Nacionaliniame mokinių pasiekimų patikrinime (NEC). |
||
5. Integruoti mokomuosius dalykus. Derinti ugdymo turinį, metodus ir priemones. |
Naudoti kuo įvairesnes mokymo(si) formas (projektinis darbas, edukacinė pamoka, pažintinė išvyka ir pan.), skatinti mokinių aktyvų darbą pamokoje. |
Mokinių aktyvus darbo laikas pamokose 20 - 25 min. Atsiskleidžia mokinių individualūs gebėjimai turimas žinias pritaikyti praktiškai. 95 % mokytojų pamokose naudoja turimas technines ir vaizdines mokymo priemones. |
Mokytojai |
Organizuota 18 edukacinių pažintinių ekskursijų. |
|
6. Skatinti mokinių mokymosi motyvaciją remiantis prisiimtomis vertybėmis. |
Ruošiantis pamokoms ir pamokose panaudoti įvairius informacijos šaltinius. |
Už įvairių informacijos šaltinių naudojimą, gebėjimą analizuoti informaciją, taikyti kaupiamąjį vertinimą.
|
Mokytojai |
Naudoti įvairūs informacijos šaltiniai: IT, knygos, žemėlapiai, žinynai, enciklopedijos, žodynai, žurnalai. |
|
Skatinti ir mokyti mokinius susirasti, atsirinkti ir panaudoti reikiamą informaciją. |
Vyresniųjų klasių mokiniai per anglų, lietuvių (renginys „Savaitė su knyga“), muzikos, dailės pamokas ruošė projektus, pritaikė turimas žinias. |
||||
Užsienio k. mokytojams inicijuoti tarptautinį bendradarbiavimą. |
Populiarinamos užsienio kalbos, mokiniai patobulina užsienio k. vartojimo įgūdžius. |
Užsienio k. mokytojai |
Mokykla dalyvauja Erasmus+ projekte „4Countries 4 Books“ |
||
Mokinių ir mokytojų aktyvaus žinių siekimo skatinimas ir apdovanojimas. |
Apdovanoti pažangiausius ir aktyviausius mokinius, mokytojus. |
Administracija |
Apdovanojimai įteikti pusmečio šventės metu. Parengta Mokinių skatinimo tvarka. (2017–11–13 direktoriaus įsakymas Nr. V-53). |
||
7. Individualizuoti ir diferencijuoti ugdymą pagal poreikius ir gebėjimus. |
Mokomosios medžiagos, skirtos darbui su individualių ugdymosi poreikių turinčiais (ir gabiais) mokiniais taikymas. |
Sistemingai ir kryptingai ugdyti individualių ugdymosi poreikių turinčių mokinių gebėjimus ir kompetencijas, kad mokymas labiau atitiktų mokinių gebėjimų lygį, pagerėtų pasiekimai. |
Mokytojai |
Parengtos individualios bei pritaikytos ugdymo programos, mokytojai diferencijuoja mokomąją medžiagą. |
|
8. Ugdyti gabius mokinius. |
Gabių mokinių ugdymui naudoti netradicinius (projektų ir kt.) metodus, papildomai ruošti olimpiadoms. |
Atsiskleidžia mokinių individualūs gebėjimai turimas žinias pritaikyti praktiškai, pagerėja pasiekimai. |
Mokytojai |
Mokinai dalyvavo xxxxxxx konkursuose, rajoninėse olimpiadose. |
|
9. Organizuoti mokinių ugdymą karjerai. |
Ugdymo karjerai programos įgyvendinimą koordinuoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui, vykdo klasių vadovai: - 1-4 kl. ugdymas karjerai integruojamas į mokomuosius dalykus ir 1-2 kl. organizuojamas bent 1, 3-4 kl. – 2 profesinio veiklinimo (aktyvia forma) užsiėmimai - išvykos į seniūnijos įmones, įstaigas; - 5-7 kl. po 2 profesinio veiklinimo užsiėmimai – išvykos į rajono įmones, įstaigas, organizacijas pagal mokinių poreikius; - 8-10 kl. po 3 profesinio veiklinimo užsiėmimus – išvykos į rajono ar kaimyninių rajonų įmones, įstaigas, organizacijas – profesines mokyklas, profesinio rengimo centrus, Šakių jaunimo darbo centrą ir kt., atsižvelgiant į mokinių poreikius. |
Mokiniai susipažįsta su įvairiomis profesijomis, jų ypatumais ir karjeros galimybėmis, ugdosi profesinę motyvaciją bei planuoja būsimą karjerą. |
Klasių auklėtojai |
Mokiniai susipažino su įvairių profesijų atstovais, lankėsi darbovietėse, ugdymo įstaigose ir jų organizuojamuose renginiuose, - organizuota 20renginių. |
|
10. Individualių mokymosi poreikių turintiems mokiniams teikti nuolatinę ir tikslingą pagalbą. |
Mokytojo padėjėjo pagalba individualių mokymosi poreikių turintiems mokiniams. |
Padaryta pažanga. |
Pagalbos mokiniui specialistai |
Nuolat teikta mokytojo padėjėjo pagalba SUP turintiems mokiniams. |
|
11. Tobulinti mokytojų pedagogines kompetencijas. |
Tirti mokytojų kvalifikacijos kėlimo poreikį, nustatyti veiksmingumą. |
Mokslo metų pabaigoje kiekvienam mokytojui atlikti veiklos ataskaitą. Sistemingas mokytojų įsivertinimas skatins mokytojus tikslingai tobulinti savo kompetencijas, siekti asmeninės pažangos. |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytojai |
2017 m. veiklos įsivertinimo ataskaitas parengė 100 % mokytojų. Mokyklos administracija sausio mėn. atliko mokytojų veiklos įvertinimą. |
|
Mokytojams kelti kvalifikaciją strategiškai aktualiomis kryptimis: 2-3 kvalifikacijos kėlimo renginiai per metus. |
Gerinti ugdymo proceso kokybę, sudarant galimybę mokytis komandoje, dalintis gerąja patirtimi, kurti besimokančią organizaciją. |
Mokytojai |
Kiekvienas mokytojas kėlė kvalifikaciją 3-5 kvalifikacijos kėlimo renginiuose.
|
||
Bendradarbiauti su kitomis mokyklomis. |
Dalintis gerąja patirtimi. |
Mokytojai |
Vyko susitikimai su Sudargo M.Sederevičiaus mokyklos mokiniais, Kybartų pagrindinės mokyklos mokytojais; Marijampolės r. Sasnavos (2017-03-13), Klausučių Stasio Santvaro pagrindinių mokyklų mokiniais. |
||
Dalyvauti tarptautiniuose projektuose. |
Mokytojai patobulins bendrakultūrinę kompetenciją, susipažins su kitomis kultūromis bei kitų šalių švietimo sistemomis, įgis mokymosi bendradarbiaujant su kitų kultūrų žmonėmis patirties, patobulins užsienio kalbų žinias, taps atviresni naujovėms, kitos šalies gerąją patirtį pritaikys savo mokykloje. |
Bendradarbiauta su Vattudalsskolan mokyklos mokytojais, Nordplus Junior (Švedija) prejektuose; Dalyvaujama Erasmus+ projekte. |
|||
Metodinė diena Lietuvos parodų ir kongresų centro LITEXPO edukacinėje parodoje „Mokykla 2017“ mokytojams ir mokiniams. |
Mokytojai turės galimybę įsigyti naujos metodinės literatūros, žinių apie įvairių užsienio šalių gerąją patirtį švietimo srityje, naujausias IKT, naujas mokymo priemones, jų panaudojimą. Mokiniai dalyvauja edukacinėje veikloje. |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytojai |
Nedalyvauta. |
||
2. Saugios/ palankios mokymuisi aplinkos užtikrinimas. |
1. Efektyvinti prevencinį darbą.
|
Vykdyti ankstyvosios prevencijos smurto, patyčių, nusikalstamumo, žalingų įpročių programas: 1. Sveikatos ugdymo bendroji programa. 2. „Antras žingsnis“ (Second step) 1, 4 klasių mokiniams. 3. „Vaisių vartojimo skatinimo mokyklose 2014-2017 m.“ programa. 4. Olweus patyčių prevencijos programa. 5. Alkoholio, tabako ir psichotropinių medžiagų vartojimo prevencijos programa. |
Garantuoti mokinių saugumą pertraukų metu, užkirsti kelią netinkamo elgesio apraiškoms.
|
Kūno kultūros mokytoja, kl.auklėtojai, Priešmokyklinio ugdymo auklėtoja, 1, 2 kl. mokytoja
Soc.pedagogė Olweus PPP m-kloje koordinatorė
Soc.pedagogė |
Vykdoma Sveikatos ir lytiškumo bei rengimo šeimai bendroji programa, Antro žingsnio programa (2-3kl.), Olweus PPP. Dalyvauta Vaisių vartojimo skatinimo mokyklose programoje. |
Vykdyti tikslines akcijas: Kalėdinė gerumo savaitė, Savaitė be patyčių, Olweus PPP renginys, Antikorupcijos diena, Tolerancijos diena ir kt. |
Skatinti pozityvų elgesį. |
Klasių auklėtojai |
Aplankyti vieniši seneliai (minint Tarptautinę pagyvenusių žmonių dieną ir Kalėdų proga). Dalyvauta akcijoje “Išpildyk vaiko svajonę“, paminėtos Antikorupcijos ir Tolerancijos dienos. Organizuotas Olweus PPP renginys „Surask savyje daugiau šviesos“. |
||
2. Gerinti socialinį pedagoginį klimatą mokykloje. |
Bendradarbiauti su socialiniais partneriais: Šakių r. sav. Vaiko teisių apsaugos skyriumi, Šakių PK, Visuomenės sveikatos biuru, Slavikų seniūnija ir kt. |
Reikalui esant socialiniai partneriai padeda spręsti iškilusiais problemas, vykdo švietėjišką/prevencinę veiklą. |
Socialinė pedagogė |
Bendradarbiauta su socialiniais partneriais. |
|
3. Organizuoti materialinę pagalbą socialiai remtinoms šeimoms. |
Organizuoti mokinių nemokamą maitinimą. |
Apie 56 % vaikų mokykloje maitinami nemokamais pietumis. |
45,9 % vaikų mokykloje maitinami nemokamai. |
||
Organizuoti materialinę paramą būtiniausiems mokinio reikmenims įsigyti. |
Apie 56 % mokyklos bendruomenės šeimų gauna paramą būtiniausiems mokinio reikmenims įsigyti. |
46,9 % šeimų gavo paramą būtiniausiems mokinio reikmenims įsigyti. |
|||
3. Geras mokyklos įvaizdis. Mokykla - kaimo bendruomenės traukos centras. |
1. Dalyvauti šalies, rajono konkursuose, olimpiadose. |
20 % mokinių gilina žinias ir įgūdžius, ruošdamiesi dalyvavimui konkursuose, olimpiadose. Mokykloje organizuojami 3-4 konkursai/viktorinos. |
Dalyvių sk. rajone – 30, respublikoje – 10. Garsinamas mokyklos vardas, straipsniai spaudoje, internete, padėkos raštai, taurės. |
Dalykų mokytojai, neformalaus ugdymo užsiėmimų vadovai |
Aktyviai dalyvauta rajoninėse olimpiadose, konkursuose. Mokykloje organizuoti konkursai: protmūšiai dailyraščio, konkursas. |
2. Stiprinti bendravimą ir bendradarbiavimą su šeimomis. |
Plėtoti mokinių, mokytojų ir tėvų partnerystę organizuojant mokyklos renginius. |
Tėveliai vis aktyviau įsitraukia į mokyklos veiklą, sprendimų priėmimą. Vis daugiau tėvų lankosi renginiuose, jaučia tapatumą su mokykla. Atsiranda tėvų inicijuotų veiklų. Dauguma tėvų gaunamą informaciją aktualiais ugdymo ir auklėjimo klausimais vertina pozityviai. |
Klasių auklėtojai |
Klasių auklėtojai bendradarbiavo su tėvais, dalyvavo bendruose renginiuose, išvykose. |
|
Vykdyti tėvų pedagoginį švietimą. |
Administracija |
Paskaitą tėvams „Kaip elgiasi tėvai, tikintys vaiko sėkme?“. 2017-10-13. Lektorius – Kėdainių švietimo pagalbos tarnybos vadovas H.Vaicekauskas. Tėvų susirinkimas-lektoriumas (gydytojai, policijos atstovai, priešgaisrinės tarnybos atstovas) 2017–03–29. |
|||
3. Organizuoti masinius renginius mokyklos bendruomenei. |
Organizuoti paskaitų ciklus, lektoriumus, seminarus bendruomenei 2 kartus per metus. |
Šviečiama mokyklos bendruomenė.
|
|||
Organizuoti 3 – 4 masinius renginius krašto bendruomenei. |
Sprendžiasi žmonių užimtumo, prasmingo laiko leidimo klausimai. 70 % mokinių tėvų aktyviai dalyvauja renginiuose. |
Darbo grupės |
Suorganizuota pusmečio šventė, šeimų sporto šventė, vasario -16-osios paminėjimas, renginiai„Močiutės skrynią atvėrus“, „Savaitė su knyga“. |
||
Organizuoti mokyklos bazėje seniūnijos gatvių ir kaimų spartakiadas, sporto šventes. |
Propaguojamas sveikas gyvenimo būdas, prasmingas laiko praleidimas. |
Darbo grupės |
2017 m. birželio mėn. mokyklos stadione organizuotos Sporto varžybos kaimo bendruomenei. |
||
4. Tolesnis ugdymo bazės modernizavimas, sanitarinių higieninių sąlygų gerinimas. |
1. Tęsti mokyklos aprūpinimo mokymo priemonėmis pagal kabinetų aprūpinimo standartus programą. |
Papildyti visų dalykų mokymo bazę naujomis priemonėmis. |
Daugiau dėmesio skiriama bendrosioms kompetencijoms ugdyti, gerėja mokinių mokymosi motyvacija, ugdymo kokybė. |
Administracija |
Mokymo bazė papildyta naujomis priemonėmis. |
2. Atnaujinti sporto bazę. |
Įsigyti sporto inventoriaus (kamuolių, gimnastikos įrenginių). |
Pagerės kūno kultūros ir neformaliosios veiklos kokybė, mokinių fizinio lavinimo sąlygos. |
Įsigyta sporto inventoriaus. |
||
Atlikti visų mokyklos patalpų einamąjį remontą. |
Pagerėja darbo sąlygos. |
Atliktas einamasis remontas. |
Veiklos programos įgyvendinimo priežiūrą vykdo direktoriaus įsakymu paskirta darbo grupė, kuri posėdžiauja du kartus per mokslo metus (mokslo metų ir metų pabaigoje). Programos įgyvendinimo rezultatai pristatomi Mokytojų tarybos posėdyje. Duomenys fiksuojami lentelėje:
Veiklos programos įgyvendinimo priežiūra.
Tikslas: |
||||
Uždaviniai |
Planuotos priemonės |
Planuotas rezultatas |
Pasiektas rezultatas |
Įgyvendinta (data) |
Uždavinys 1 |
|
|
|
|
Uždavinys 2 |
|
|
|
|
Uždavinys 3 |
|
|
|
|
___________________________
Direktorius Juozas Rakickas